Kamis, 27 Januari 2011

cebisan doa

CEBISAN DOA ya allah aku bersukur padamu atas segala nikmat dan rahmat yg engkau curahkan kepadaku sesungguhnya setiap apa yg engkau kurniakan padaku tiada yang dapat menghalangnya dan setiap yang engkau tak berikanpadaku maka tiada yg dapat berikan padaku ya ALLAH ampunilah segala kesalahanku dan kesilapanku sepanjang hidup ini aku sedar aku takkan boleh hiduptanpa pemberian dan kurnia dari mu pasti aku musnah tiada siapa yang aku harapkan selain dari pada engkau engkau x pernah mengecewakan aku aku tiada daya dan upaya melainkan hanya dengan kekuatan dan kekuasaanmu ya ALLAH kepadamu aku bermohon rahmati dan berkati aku,ibu,bapak ku,seluruh ahli keluargaku,yg jauh dan yg dekat ,muslimin dan muslimat di seluruh dunia janganlah engkau pecah belahkan kami satukan kami di dunia dan akhirat tempatkan kami di tempat yang baik di sisimu di akhirat kelak ya ALLAH janganlah engkau hinakan kami biar manusia menghancurkan kami tak peduli .saat engkau berpaling dari kami kami pasti akan kecundang ya ALLAH tetapkan iman kami berikan kejayaan pada kami dunia dan akhirat sesungguhnya engkau adah benar,nabimu,benar,kitab kitabmu benar,jajimu adalah benar syurgamu adah benar,nerakamu adalah benar dan segala yang datang dari padamu adalah benar berikanlah pada kami kekuatan dan ketabahan dalam menghadapi mereka yang di namakan musuh2 agama kami orang yang benci kami ,orang yang fitnah kami dan orang2 yang dzalim ya ALLAH SESUNGGUHNYA KAMI TIADA DAYA DAN UPAYA HANYA ENGKAU YG BERKUASA DI ATAS SEGALANYA,,,,,,,,

Tidak ada komentar:

Posting Komentar