Kamis, 27 Januari 2011

lembaran pertama

Menjunjung salam buat insan yg slalu ku ingati setelah sekian lama bperang dengan keraguan akhirnya aku menerima cabaran hati tuk menulis buatmu pun begitu taklah terlepas dripda buruk sangka saya sendri di atas keterlanjuran saya mengikut naluri yang seakan menggila ini malahan saya blom lg mendapat jawapan mengapa saya mesti berutus bgni trus trang jujur dan ihlas saya katakan saya rindu sma kmu tp saya harap km tak buat anggapan yg salah terhadap dri saya saya tak mengejar kemesraan kerna dorongan hawa nafsu cuma harapan saya kalaulah kta dapat berjumpa dan berhubung dengan lebih dekat agar terjalin kemesraan yg mana mungkin dapat memandu ke jalan yg lebih erat mungkin..memandang kepada kadaan mu sekarang saya yakin kamu masih seperti sekuntum bunga mekar yang ingin memikat sembarang kumbang tuk di jadikan hamba buat penghibur...ahirnya tingi gunung tinggi lagi harapan .kalaulah padi katakan padi taklah aku tertanpi tanpi kalaulah sudi katakan sudi taklah aku ternanti2...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar